
Update werkzaamheden en maatregelen coronavirus
16 maart 2020
Op ons kantoor:
- Onze medewerkers werken indien mogelijk thuis;
- Bij (milde) lichamelijke klachten komen medewerkers sowieso niet op kantoor;
- Wij hanteren de voorgeschreven hygiëne maatregelen;
- Wij blijven op anderhalve meter afstand van elkaar;
- Vanzelfsprekend schudden wij geen handen.
Voor u als klant:
- Heeft u gelegenheid om stukken voor de aangifte digitaal aan te leveren? Dan geven wij hier de voorkeur aan;
- Per post uw stukken opsturen kan uiteraard ook. Het is dan wel handig als u ons even bericht dat uw stukken onderweg zijn;
- Wilt u de stukken toch graag langs brengen? U kunt deze desgewenst en indien mogelijk ook in onze brievenbus doen (rechts naast de voordeur). Toelichting kan dan per email of telefonisch. U hoort sowieso van ons indien wij vragen hebben.
- Voor een afspraak hier op kantoor zijn wij weer beschikbaar als de situatie genormaliseerd is, in principe vanaf 1 september. Wij regelen graag uitstel mochten er deadlines zijn of als termijnen dreigen te verlopen;
- Vanwege de geringere bezetting kan het zijn dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn;
- Per e-mail blijven wij wel goed bereikbaar.
Bij eventuele verdere maatregelen zullen wij bovenstaande lijst mogelijk weer aan moeten passen.
Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande maatregelen? Mail ons gerust: belastingadvies@jcsuurmond.nl of gebruik het contactformulier.