Referenties

Update werkzaamheden en maatregelen coronavirus

16 maart 2020

In verband met de recente ontwikkelingen met betrekking tot het COVID-19 virus hebben wij bepaalde werkzaamheden aangepast. Wij doen ons uiterste best om onze werkzaamheden voor en dienstverlening aan u op een goede manier te laten verlopen. Wij betrachten dan ook de nodige voorzichtigheid in contact met collega’s en cliënten en houden ons aan de maatregelen zoals opgesteld door het RIVM. In de praktijk betekent dit:

Op ons kantoor:

  • Onze medewerkers werken indien mogelijk thuis;
  • Bij (milde) lichamelijke klachten komen medewerkers sowieso niet op kantoor;
  • Wij hanteren de voorgeschreven hygiëne maatregelen;
  • Wij blijven op anderhalve meter afstand van elkaar;
  • Vanzelfsprekend schudden wij geen handen.

Voor u als klant:

  • Heeft u gelegenheid om stukken voor de aangifte digitaal aan te leveren? Dan geven wij hier de voorkeur aan;
  • Per post uw stukken opsturen kan uiteraard ook. Het is dan wel handig als u ons even bericht dat uw stukken onderweg zijn;
  • Wilt u de stukken toch graag langs brengen? U kunt deze desgewenst en indien mogelijk ook in onze brievenbus doen (rechts naast de voordeur). Toelichting kan dan per email of telefonisch. U hoort sowieso van ons indien wij vragen hebben.
  • Voor een afspraak hier op kantoor zijn wij weer beschikbaar als de situatie genormaliseerd is. Wij regelen graag uitstel mochten er deadlines zijn of als termijnen dreigen te verlopen;
  • Vanwege de geringere bezetting kan het zijn dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn;
  • Per e-mail blijven wij wel goed bereikbaar.

Bij eventuele verdere maatregelen zullen wij bovenstaande lijst mogelijk weer aan moeten passen.

Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande maatregelen? Mail ons gerust: belastingadvies@jcsuurmond.nl of gebruik het contactformulier.